Mycket tankar nu.....

Just nu är det mycket tankar om att starta eget företag...jag har SÅÅ svårt o bestämma mig bara!!!!
Många säger åt mig att starta eget, men jag är en tänkare..jag måste ha klart för mig innan med det mesta..vill inte bara dra igång och hoppas det mesta löser sig. Sitter o kollar runt lite just nu om priser o såna saker..kikat lite i budgetkalkylerna vi gjorde på kursen...man får lite inspiration därigenom. Suck..känns ändå som ett behagligt problem det här, men jobbigt ändå på nåt vis. Är jag rätt man för att ha eget osv..mycket tankar nu.
Ojoj..jag uppdaterade just bloggen kom jag på..det var ett bra tag sen ;)
Får väl återkomma här lite oftare kanske..om jag kommer ihåg!
Ha de gott..kram åt folket/ Anders

Kommentarer
Postat av: Vera

!!!!! Heja Anders!! Äntligen en uppdatering, som jag har väntat och längtat!! :-)

Jag förstår ditt huvudbry, det är ju ingen liten sak du funderar kring. Samtidigt är det ju inte så kul att traska runt och känna sig mindre rik och onyttig- för det är ju dom känslorna man får dras med när man är utan jobb. Hur du än gör så tror jag du kommer fram till rätt beslut för dig/ er och oavsett om du startar eget eller söker jobb som anställd så önskar jag dig lycka till ;-)

Krama söta sambon från mig.

Kramen

2011-11-10 @ 23:58:54
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anders

Tack Vera :)

2011-11-11 @ 08:12:27
Postat av: Liza

Go for it!

/Liza

2011-11-15 @ 21:10:17
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0