Glada

Tänk.. Att ibland kan man få glädjande nyheter!! Anders blev ju som sagt arbetslös i Onsdags, men igår så ringde vår goa vän Peter och erbjöd Anders jobb på Hardtech!! Helt underbart!! Är bara tillfälligt, men han får ju in en fot och det känns superbra.. Kan lova att Anders gick med ett leende på läpparna igår! TACK PETER!!

Igår kväll hade jag, mamma och syrran ordnat en tjejmiddag.. Vi bjöd in en person var och fixade ihop en tre rätters middag.. Var en jätterolig kväll, och jag tror att alla var nöjda efteråt :)

Sen så i Fredags så kollade vi på kakel till köket.. Hittade ett glaskakel som bara var såååå fint!! Men det var beställningsvara så vi får det först på Fredag.. Men den som väntar på nåt gott.. Hittade en bild på nätet



Så jag tror det kommer att bli super!

Ha nu en trevlig Lördag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut. Samt att Anders fått jobb igen är ju en stor bonus..

2010-09-04 @ 19:05:11
Postat av: Vera

GRATTIS till jobbet Anders! Vad skönt att din tid som arbetslös knappt hann börja :-) Ett viss-tids-jobb är en bra början på en ev fortsättning!!



Trevligt arr med er tjejkväll Pörni- ngt som jag tror jag ska "härma" i egen regi ;-)



Skitsnyggt kakel, förstår att du längtar!



KRAM

2010-09-05 @ 07:02:26
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anders

Tack :)) Ja vi får se hur det går, är inget jobb man känner sig hemmastadd ännu. Är ju lite utanför mitt område om man säger. Men varit där två dagar nu iaf o so far so good ;)

2010-09-07 @ 15:48:11
Postat av: Anneli

Grattis till nya jobbet ! Önskar jag också kunde få ett liknande samtal = )Börjar vara väldans less på att gå hemma.....Skitsnyggt kakel förästen.....

2010-09-08 @ 23:07:52
URL: http://glamourtanten.blogg.se/
Postat av: Eva

Sv: Jodå, allt är så bra det kan vara. Har precis köpt lägenhet! :-)

2010-09-09 @ 19:21:32
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Anders

Tack Anneli :) Hoppas det lossnar för dig oxå så småningom!

2010-09-10 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0