Å då var helgen slut..

Jisses va helgerna springer iväg.. Tycker nyss det var Torsdag och man fick helg.. Aja.. Ny vecka och nya tag..
Nu i helgen har vi firat Simon så då blev nästan tonåring :) Och sen har vi nästan rivit ut hela köket, så nu går det inte att diska å sånt där, så jag åkte till ÖB och köpte plastmuggar och pappertallrikar.. Snabb diskning med andra ord..

Nu ska jag iaf hoppa ner i sängen med min bok å läsa några sidor, sen faller nog ögonlocken ner.. Imorgon bitti åker Petra till sin pappa redan efter sex så jag stiger upp tidigt så jag hinner säga hejdå.. Lika trist varje gång :(


Off To Bed

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsvejs !

Håller med om att helgerna går alldeles för fort.... Kul att du tittade in på min blogg = )önskar bara att jag vore lika duktig som dig, kan ju ingenting = / Men jag får väl lära mig, vill ju också kunna sätta in bilder och sånt.....Ha en bra Måndag ! Kram..

2010-02-01 @ 08:10:29
Postat av: AnnLo

Trist med pappertallrikar.. men det blir ju inte mycket disk!!

Passa på att vila upp dig nu, det blir hett om grytöronen när ni får köket klart, FINMIDDAG?? eller hur?? Kramkram

2010-02-01 @ 15:14:59
Postat av: Pernilla

jajjemen AnnLo, riktig finmiddag ska Ni få! :) å lite disk nu, det är väl det enda positiva just nu.. Ligger maten för länge på tallrikarna så går det hål skrattar



Kraam

2010-02-01 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0