Nu går året mot sitt slut..

Ja då var det sista dagen på året..inte klokt vad tiden går!!
I morgon är det 2011, vart tog 2010 vägen??
Jag hinner inte med i svängarna riktigt känns det som.
Tror inte jag är ensam om det heller.

Ikväll har vi varit på fika o hos Vera med familj och sett när Skellefteå
spöade Luleå i ishockey, o både Vera o Mattias samt Pernilla håller på Luleå
så jag tog parti med barnen o hejade på Skellefteå o till sist var det Lulefansen som
blev besvikna för det slutade med 1-2,  alltså vinst för Skellefteå.
Rätt kul tyckte jag o barnen.
Sen blev det ett sällskapspel på playstation som var skitkul, Buzz tror jag det hette.
Det spelar jag gärna fler gånger!

Till sist vill jag önska alla ett gott slut på året o ett riktigt Gott Nytt År!!

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Iceman

Du gör så rätt när du håller på Ske-å. GOTT NYTT ÅR på er!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-31 @ 05:38:23

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0