Helg!

Tänk va fort veckorna går! Men nu e det helg iaf och jag njuter i fulla drag :) Igår hade vi bara en lugn hemmakväll, som de flesta i Sverige så såg vi Idol, och jag tycker absolut de två bästa var i final, plus att min favorit då vann gjorde ju inte saken värre ;)

Idag har jag städat hela huset, och Anders håller på å donar med badrummet! Nu e det nedräkning tills jag får lägga mig i badkaret, kanske julaftonsmorgon kan jag inviga det :) Mattläggaren var här i Torsdags så nu e mattan på plats iaf.. Inredningen är oxå beställd, men det är 2,5 veckas leveranstid :( Men den som väntar på nåt gott.. väntar alltid för länge.. Eller hur det nu var!

Längtar även tills imorgon för då kommer ju min sötnos hem igen!



Nää, nu e det dags att inta källarstädningen! Ha en toppen Lördag därute!


Kraam från oss!

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vilken min! :-)

Var länge sedan jag kikade in hos er, men nu har jag varit här och läst lite. Ha det så gott!

Kram,

Eva

2010-12-15 @ 11:55:54
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Vera

Hur blev det med inredningen, kom den idag?!

Och wow- vilken lång kommentar jag fick i min blogg- ME LIKE :))



(pssst... fikat börjar sina så rör på påkarna)



KRAM

2010-12-28 @ 16:33:11
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0