Helg

Vilken dag!! Strålande sol och jättevarmt, man kan ju inte klaga på detta iaf, man får passa på att njuta så länge sommaren vill stanna, för sen kommer den hemska kyliga och snörika vintern..

 

Vilket föredrar ni? ;)

Igår på dagen var jag hos Annlo å drack kaffe å surrade, planerade även för kommande helg då vi ska ha en heldag/kväll/natt tillsammans med god mat å dryck!
Sen på kvällen cyklade jag och Petra ner till Annelie och Julia, där vi mammor hade en vinkväll, riktigt trevligt som vanligt :) Fick dock inte med mig Petra hem.. Men det var ju inte oväntat..

Nu ska jag ut i solen å njuta å invänta mitt kaffefrämmande som kommer lite senare!

Ni får ha en riktigt trevlig kväll och ta hand om er därute!


Kommentarer
Postat av: Monika alias Mokan

Att välja mellan bilderna är inte så svårt,föredrar den med blå vatten,vit strand ,,,,=)

Skulle inte sitta illa och få vara där en kall vinterdag...Istället =)

2010-08-13 @ 17:25:07
Postat av: jonas i Asmundtorp

Hälsa Anders och ha en trevlig helg

2010-08-13 @ 22:28:37
URL: http://det ska va husbil
Postat av: Pernilla

Ha en trevlig helg ni med där nere i Skåneland :)) Anders hälsar tillbaka :)

2010-08-13 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0