Badrummet

Nu är det snart äntligen dags att börja renovera vårt badrum, kan säga att det är behövligt.. I veckan var vi till Skellefteå och hämtade ett badkar som vi beställt! Gissa om jag längtar att få krypa ner i karet med en bok å bara njuta! Så här ser badkaret ut som vi inhandlade



Sen igår så satte vi på släpvagnet och styrde kosan mot Ikea, en resa då på 17 mil enkel väg för att investera i badrumsinredning.. Kan säga att dom har väldigt LITET utbud vad gäller detta, men till slut enades vi om vad vi skulle ha.. Men då e det SLUT!!! Så vi har med andra ord kört helt i onödan upp eftersom vi var tvugna att beställa hem det istället.. Även sänggaveln vi skulle ha var slut.. Så man kan säga att vi körde ca 35 mil för några servetter å värmeljus.. Ska tända dessa med andakt.. ;)

Idag e det nu Söndag och Anders har två dagar kvar på sitt jobb, sen får jag sällskap här hemma om dagarna.. Nu har vi ju badrummet att dona med så helt sysslolösa lär vi inte vara.. Men nog hade man hellre haft ett välbetalt jobb..

Ni får ha en bra Söndag för det ska vi!


Kommentarer
Postat av: AnnLo the redhead

Hej på er!



Men guuuuud vilket fint badkar .. avis så jag är grön i fejjan, matchar rödhåret PERFEKT!!



Kram på er

2010-08-29 @ 10:44:12
Postat av: Vera

Jag skulle knappt tordas tända dom ljusen- i särklass dyraste i sitt slag ;-)

Badkaret är dösnyggt, skulle gärna humpa ut vårt bubbel och ta ett sånt ist men så är jag väl den enda i familjen som vill det (å andra sidan är det jag som ligger på knä och rengör under det för&€!@"%e badet " (var snäll nu Anders, inga typiska "mansgriskommentarer" ;-)



Ha det gott mina vänner !

KRAM

2010-08-29 @ 10:55:48
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anders

Jag är väl alltid snäll Vera :))

Fast jag måste ju säga att det är passande om Matte ligger i badet och så står du på knä framför o ser till att golvet runtomkring är rent o fint för honom att gå på efter sitt bad. Så han inte halkar o slår sig menar jag..ähum..så var det ja..som jag menade..alltså!

2010-08-29 @ 19:35:06
Postat av: Vera

HAHAHA "skrattar rått" AAAA, eller hur, att du menade?! Nå, för att vara du så var ju gesten fin, du försökte ju iaf att vara smidig... eller?! Lika liten chans som att jag skulle kalla Matte för Ma""""" som han vill bli kallad- lika liten chans är det att jag skurar då han sitter i badet ;)

2010-08-29 @ 20:08:36
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Tord

Snyggt badkar.

Litet utbud sa du, glömmer inte första gången jag knallade in på Hornbach i Göteborg första gången. Dom hade en HEL VÄGG med badkar som dom skruvat upp. Det kallar jag utbud. Men, men hur stort utbudet än är, så hade dom inget som jag skulle vilja ha. Nu spelar det ändå ingen roll för något nytt badrum lär jag få vänta med ett tag till. Ett litet tips, en granne köpte badkar via nätet och fick det hemlevererat o det till ett betydligt lägre pris än vad han skulle få gett i affären för ett nästan lika dant.

2010-09-02 @ 12:07:19
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Eva

Oj, jättefint! Precis ett sånt som jag drömmer om! Vet ni, här i Stockholm är det jättemånga som slänger ut sina badkar och bara har dusch. Ofta för att få plats med tvättmaskin. Men själv skulle jag inte kunna tänka mig att vara utan badkar. Känns liksom som man blir renare om man badar :-) Dessutom är det så himla skönt och avkopplande, särskilt kalla vinterkvällar.

Önskar er en riktigt skön helg!

Kram,

Eva

2010-09-02 @ 20:55:17
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wow vilket snyggt badkar....vill oxså ha.... Trevlig helg på er ! Kram !

2010-09-03 @ 16:29:49
URL: http://glamourtanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0