Rögle missade...

Fortsatt spel i elitserien...jag beklagar verkligen detta.
Hade varit otroligt skönt om de klarat sig kvar..mest pga alla sk "experter" som sagt att de inte har där o göra, utan fram med Leksand eller Aik istället. Nu var det så att Aik gick upp o det beklagar jag oxå lika mycket, inte för lagets skull utan för att jag är så innerligt trött på all favorisering stockholmslagen får i media, samt att kommentatorer sitter i direktsänding o är partiska, man hör riktigt hur de får andan i halsen då Aik får en chans, inte ett gott ord om Växsjö (i detta fallet) under hela matchens gång, utan bara Aik Aik Aik..fy f'n va less man blir!!
Grattis Aik o Södertälje till elitserie spel, Ett Stort Tack till Rögle för dessa två säsonger i elitserien, jag kommer fortsätta följa er o hoppas att ni tar er upp igen så fort det bara går!
Hoppas oxå ni får behålla sponsorer, spelare framförallt samt publik.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0