Helgen som var...

... har vart mycket trevlig med underbart sällskap! Men vi börjar med Fredagen och då hände det faktist inte så himlans mycket här hemma, Anders donade ju med vedboden och nu börjar det verkligen likna nåt.
Den blir så himla fin, för idag har vi fått färg på den, men bilder kommer då allt e komplett :)

Lördagen så putsade jag fönster, å vet Ni vad? Vi ser ut!! Inte för att det nu var så himla illa, men det är ju ändå som en ny värd öppnar sig då man gjort det, nöjd känner man sig oxå!
Sen kom jag och Anders på att vi skulle våldgästa Vera och Matte för lite gott dricka och spel..
Sagt å gjort, dom var med på noterna direkt så klockan sex så kom Matte och hämtade upp oss, mycket trevlig chaufför var han :) Vi anlitar dig fler gånger!

Strax efter vi kom dit så dök Anna och Janne upp oxå! Oj va roligt å träffa dem, det var som sagt inte igår vi sågs och umgicks, tänk vart åren tar väg, men vi hade verkligen superskoj, bestämde fort allihopa att detta gör vi om!
Tack alla Ni som var där för en superkväll!

Sen blev söndagen lugn, jag kokade palt till mig och Petra, men Anders och Simon är ju så kräsna som dom inhandlade grillmat från byns pizzeria.. Sen vid sex tiden åkte Petra till sin pappa.. Suck va veckorna går fort då hon e här.. Man börjar sakna henne bara hon stängt dörren..

Men nu får ni ha en toppenkväll!! Sköt om er därute!

hug hugs goodnight night bear


Kommentarer
Postat av: karola

Vilken trevlig helg du har haft, härligt!

sv. ja visst är det skönt med lite solsemester ibland och sköna stränder, Hawaii är verkligen underbart....

2009-09-15 @ 07:46:38
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Tittar in och önskar dig en härlig dag. Kram Susanne

2009-09-15 @ 08:04:23
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: my

Trevlig helg ni haft!

Och jag putsade mina fönster förra veckan, jisses vad länge sen sist, och jissses vad fint det blev! :)

2009-09-15 @ 08:41:37
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Monika alias Mokan

Hej !!!



Hörde ni hade haft det trevligt.En annan fick slita natt som vanligt.Men attans otur så blev jag sjuk,men inget allvarligt,,som baconfeber.



Hoppas ni har det gott en dag mitt i veckan.



Kram Monika

2009-09-16 @ 10:15:13
URL: http://mokanolivet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gläd oss med en kommentar!

2009-09-16 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0