Idol ja..



Vad säger man?...
Enligt min åsikt så valde juryn åtminstone 2 helt fel wild cards!
Niklas o Camilla var för mig helt åsidosatta o skulle inte få ha varit med mer.
Jag hoppades på Rasmus o Sabina eller Clara.
Camilla gjorde likadan blunder igen, verkade som hon inte fått ändra enligt henne o då är det ju lite synd om henne isåfall, men..jaja. Juryn var mycket missnöjda med henne ikväll men det var de själva som tog henne vidare, kunde de ju låtit bli. Tycker annars tittarnas röster var förvånansvärt bra iår. Vi ser o hör nog ganska
bra vem som är bra eller mindre bra eller vad tycker ni? Jäkla tur inte Johan Palm är med i år oxå, eller den där bräkande Amanda Jensen..iaf jag höll inte med tittarna där eller juryn för den delen som de prisade dem..jisses. Skönt detta året innehåller högre kvalitet på artisterna.

Sitter o skriver nu o lyssnar samtidigt på soundtracket till filmen Braveheart med Mel Gibson.
Den filmen kan ni inte ha glömt väl? Tidernas bästa film o vilken bra musik till..mysig såhär på kvällskvisten.

I morgon, eller rättare sagt ikväll ser jag på kl nu, så är det föräldrafest med fotbollen o det ser vi fram emot.
God mat o dricka samt trevligt sällskap med live musik o sång. Det ska bli KUL!

Oj detta blev lite långt..men jag hoppas ni alla får en trevlig helg o håller er friska!

Sköt om er..kramen som vanligt / Anders

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hello!!

Alltid trevligt med nya läsare, för då hittar ju även jag nya bloggar...Å hit kommer jag återkomma!!!! Ha bästa lördagen, å en trevlig kväll ;)!!

Kram

2009-10-03 @ 08:35:21
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Kikar in för att önska dig en fin söndag!

Kram

2009-10-04 @ 06:39:34
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0