Livet leker!!!

Sorry jag inte skrev nåt igår, men vi var borta hos syster en sväng och drack lite vin
och skålade för mitt nya liv, så med andra ord gick Mammografin BRAAAAAA!!
Det kändes som jag blev 10 kg lättare då jag fick träffa läkaren efter att
han hade sett min röntgenplåtar! UNDERBART!!

Sen i Torsdags var vi på Simons första seriematch för i år, och den gick super den med!
Dom vann med 6-0 och våran goa Simon var superduktig på backen, därför målvakten höll
nollan ;)

hug_211.gif Hugs image by whymom3

Kommentarer
Postat av: mia

Godmorgon min goa vän =)



Åhh va härligt att höra =)kanon skönt att det inte var nån dum knöl det där =) men kommer dom att göra nåt åt den ändå eller??



Solen skiner här åxå så nice, vi ska ta & äta frukost nu sen får vi se vad dagen har att ge ;)



Va hittar ni på idag när det är kristiflygare å allt =)



PUSS

2009-05-21 @ 09:11:15
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åhh, vad härligt att höra. Såååå skönt.

Tom jag tappade nåt kilo på kuppen, hihi.

Snart kommer dammsugaren fram, så fort ungdomarna har vaknar.

TAckar så mycket för din röst, som du kan lämna varje dag, Hahaha

Massa kramisar

2009-05-21 @ 09:40:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: soffie

men guuu va bra att det ej va nån farlig knöl,

ha en toppendag idag!

2009-05-21 @ 09:45:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Iceman

oj oj vad skönt att det inte var nån farlig "finne"



kramar från oss........

2009-05-21 @ 20:52:11
Postat av: marie

Vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg! Så skönt att allt var bra!!!!



Tack för tipset om potatismuffinsarna eller vad man kallar det, såg ocj lät verkligen gott ut! Måste testa nån gång. Alltid bra med nya tips, man kör gärna med samma gamla tillbehör....

Tips på gott o enkelt tilltugg:

Köp ett paket med KO-ost i kuber med smak, linda bacon´runt, stick i tandpetare o grilla. MUMS!!!

Trevlig helg! Kram

2009-05-22 @ 08:29:29
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0