Oj va helgen gick fort...

... därför jag inte uppdaterat något.. Har som varit full rulle här hemma.. I Lördags kom ju min
systerdotter hem som jag nämnt, har ju inte sett henne på sju månader, men hon var sig lik..
Lika go som alltid! Sen på kvällen hade vi familjemiddag hemma hos syrran och då kom även
mamma och pappa dit.. Vi åt och drack gott, spelade pingis och surrade bort en hel kväll :)

Sen i dag har Petra kommit hit, eftersom hon var hos sin pappa då hon fyllde år så firade
vi henne idag istället.. Det var riktigt trevligt!

Nu ska jag hoppa i duschen och rensa kroppen från lite skit *skrattar*

Ska kika in och se vad Ni oxå haft för er.. Sen... Så jobbar jag imorrn... Uja.. 06.30 ringer
klockan.. men... 4 dar.. sen semester igen :)

Ha en fortsatt bra Söndag kväll vad Ni än tar för er!



Jag, Systerdotter Lisa och min goaste mamma :)

hug hugs hugging hugged

Kommentarer
Postat av: my

Låter som en helt ok vecka, bara 4 dagar sen ledigt igen :) Ha det så bra!

2009-07-19 @ 22:08:27
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag känner igen det där... varför går tiden på helgen & semestern alltid så himla fort!?!?

Även jag har semester i slutet av veckan - jobbar bara måndag - onsdag, sen ska vi nog åka till havet, men inget bestämt än...

2009-07-19 @ 22:51:05
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Vera

Fyra dagars jobb... då kan man inte klaga gumman!! Jag ska jobba sex dagar till veckan- totalt 56 timmar- så det så ;) Dessutom missar jag ju nästan hela helgen med god mat på stan + öltält (själva festivalen skiter jag i men all mat!!!) Ska passa på att frossa på fredag som är min enda lediga dag :)

Fint kort på er kvinnor!!



Nu ska jag koja i vår stora säng, Matte jobbar natt så jag blir all alone :(



Puss och kram

2009-07-19 @ 23:43:00
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Elin

Härligt att det snart är semester igen :)

2009-07-20 @ 22:00:51
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0