Så nära...



Jag o svärfar slängde in varsin harry boy i lördags.
Första ggn för mig på jättelänge, är inte insatt i hur krakarna springer heller.
O jag fick 6 rätt av 7 möjliga o givetvis dålig utdelning. får väl en hundring ca.
för nån vecka sen var det superutdelning, varför kunde det inte vara så nu?
Men jag vet ju, favoriterna vann, så.. Man får va glad för det lilla som kärringen sa..
Inte meningen man ska bli miljonär.

Tänkte på en sak häromdagen då jag var ute o körde bil, varit en del på sistone.
Har ni märkt att man kommer alltid ifatt en lastbil eller husvagnsekipage då vägen går samman
och blir enfilig ett tag! Aldrig att det sker då vägen blir dubbelfilig..

O min anställning går mot sitt slut, sista dagen på måndag, men de ska ha förhandlingar i veckan,
O går de förhandlingarna som de vill får vi åter anställning måndagen därpå enligt vad chefen sade till mig.
Får vi hoppas på det då, det jobbiga är bara att man ska behöva skicka in alla dessa papper till a-kassan för några dagars arbetslöshet..men får jag bara jobb igen så..får de vara värt det.

Vi vet vi varit lite dåliga på o blogga de sista dagarna, ni får ursäkta för det.
Pernilla har varit krasslig o varit mycket annat, vi får svara på kommentarerna ni skrivit senare.
Vi ska på fotboll nu osv..det är mycket för närvarande.

Sköt om er!

Kram Anders

Kommentarer
Postat av: marie

Kikar in o önskar en trevlig o bra måndag.

Hoppas det löste sig med jobbet.

Må så gott, kram

2009-08-31 @ 11:06:15
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Eva

Aha, då förstår jag. Har saknat era kommentarer ;-)

Var rädda om er.

Kram,

Eva

2009-09-01 @ 11:51:44
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Spelar ingen roll hur mycket man vinner det är bara kul att få vinna. Ha en bra kväll Kram Susanne

2009-09-01 @ 18:08:50
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0