Idag..

Var det tjejkväll i stan..
Passade då på att köra in till svärfars garage och tvättade, dammsög o torkade rent bilen.
För gissa om det behövdes! Längesen den var så ren som nu.

Pernilla och hennes syster, mor & moster var på stan såklart och glodde på allt o alla ;)
Maria fick med sig hem en snygg jacka till sin son som vi oxå beställde till min son.


Tyckte den var jättefin, tog med täckbyxor, på Lindex ifall nån undrar.

Var och hämtade ut mer tabletter till min rygg idag!
Tycker inte om att ta dem egentligen, de innehåller laktos(?!)
Så min mage mår inte bra av dem kan jag säga!
Inte min omgivning heller om man så säger
Förstår inte varför en tablett för rygginflammation
måste innehålla laktos?
Särskilt i dessa tider när så många är känsliga/intoleranta.
Men men..bara bita ihop o stå ut ett tag till..

Sköt om er alla!

Kramen från mig! / Anders


Kommentarer
Postat av: Vera

Skönt med ren bil- bara d är rädd om onda ryggen, städa/tvätta bil kan vara nog så ansträngande! Tur du höll dig på din kant iaf, det ser bättre ut om du utför "manliga sysslor" medan din kvinna gör sin syssla- shoppa och surra ;)



Du... finns det bara tabletter med laktos i?! Annars lär du ju gasa bort båda vänner och familj, åtminstone blir det väl några meters avstånd S



KRAM

2010-10-01 @ 16:32:58
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anders

Jodå jag tog det lugnt..Simon hjälpte mig mycket oxå så jag spolade mest. =)



Kram

2010-10-03 @ 16:34:44
Postat av: monika

Fy för laktos tabl..lika väl som sockerfria godis,,,magen har en förmåga att sprängas (vet av erfarehet) satt på toa en hel natt efter att ha vräkt i mej en påse på bio.Tommy Likaså...



Hoppas ryggen din blir bra...



/Mvh Från Norris

2010-10-04 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0