Annorlunda vecka

Tänkte att det var nog dags för en liten uppdatering härinne :) Eftersom nu mina kära svärföräldrar har införskaffat det för dom nya fenomenet dator, så måste dom ju få något nytt att läsa här och kunna följa alla våra strapatser som händer 140 mil ifrån :)
Hör ju till saken att Anders och Simon åkte ner till Skånelandet i Måndags och förgyller deras tillvaro en vecka så var det ju lämpligt att köpa datorn så han kan ha support och datalektioner i veckan med dem, tror säkerligen det behövs oxå ;) Sen ska vi skaffa ett 020 nummer som både dom och min pappa kan ringa på vissa tider för support..

Imorgon blir oxå en spännande dag.. Jag och min goa vän Vera ska vara statister för en dag i den nya filmen
Någonstans i Sverige där både Mikael Persbrandt och Helena Bergström agerar! Vet dock inte om de båda är med imorgon, men man kan ju hoppas! Blir dock himla skoj att se hur allt funkar vid en filminspelning!

Så med det så säger jag Godnatt till er alla därute och hoppas ni får sova gott då det blir er tur!







Kommentarer
Postat av: Vera

ÄNTLIGEN en uppdatering! Inte en dag för tidigt. Tack Anders föräldrar för att ni skaffat dator så att er son med kärlekshalva blir bättre på att uppdatera här. Att jag är utan facebook var inte skäl nog för blogguppdatering s



Blir skitspännande imorn, undras om jag kommer att kunna sova ngt eller om jag kommer till inspelningen med megastora påsar under ögonen.... matchar åtminstone mina graviditetsplitor som ploppar upp här och var i ansiktet :(



Ses imorn Pörni. Sov gott och dröm om Anders- inte Persbrandt ;)



Och du Anders- ha en skön vecka i Skåne och kom hem pigg och stärkt i kropp och själ ;)



KRAM

2010-11-03 @ 22:48:38
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anders

Tack Vera :)) Jag har det så bra här, blir bortskämd med bra mat o underbar ishockey (Rögle-Mora 6-5 efter straffar!) Vilken rysare!! Saknar ju mina töser därhemma ändå men passar på att njuta av att bli bortskämd :)



Kram

2010-11-03 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0