Tisdag

Tänkte att jag får väl blogga lite oxå, och inte låta Anders göra allt ;)
Ikväll har vi faktist inte fått så mycket gjort här hemma, jag fick istället besök av Lisa
som var kaffesugen, så vad gör man inte för sin vän, istället för att röja... :D

Iallafall har jag fått nya arbetstider på jobbet.. Jag jobbar 9-17 Mån-Tor och LEEEDIG varje Fredag! Det ni, helt underbart måste jag säga..
Sen har Petra vart på sin första träning med Storfors F96 som hon ska börja träna med, som hon längtat.. Och sen på Torsdag börjar hon läsa spanska i hortlax varje morgon resten av terminen.. Fick pussla lite för att få ihop det med skjuts tillbaka till Sjulnäs sen, men hennes pappa jobbar ju skift, så det löste sig :)

Nu ska jag inte göra så mycket mera ikväll.. Ni får ha en fortsatt bra Tisdag därute!

night sleep sleeping dream dreams tigger tiger

Kramen från mig

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Oj, vad härligt med en 3-dagars helg! Helt perfekt! Jag brukar alltid säga att helgen borde vara 3 dagar.

2010-01-26 @ 22:33:58
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Vera

Morning... jo, för mig är det faktiskt morron då jag precis har klivit upp :)



Trevligt med kaffebesök, sånt är alltid uppskattat!!! Hos oss händer det väääldigt sällan att mina tjejer kommer på kaffebesök, antingen är det Mattes killkompisar eller så måste vi i princip bjuda in... "skickar iväg en känga i baken på viss bloggägare" :)



Slår dig en pling sen gumman, såg att du hade ringt då jag sov. Är ledig två nätter nu så NU är det ett bättre läge att vara social på :))



KRAM

2010-01-27 @ 13:53:44
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Vera

By the way.... en utmaning OCH utmärkelse är tillägnad er i min blogg- kila in där nån av er och hämta den...om ni vill ha den alltså. Om inte annat vore det skoj med lite snitsiga detaljer om mannen i hushållet (då snackar jag Anders alltså s) Pörni har jag ju mer koll på men givetvis... du får oxå skriva om dig själv gumman :)



Ha det så bra och sköt om er (Heja LUUUULE) ;)

KRAM

2010-01-27 @ 21:00:49
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Bara en liten hälsning här nerifrån till er där uppe i mina gamla hemtrakter!

2010-01-27 @ 21:53:48
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad kul att ni är tillbaka! Har saknat er!!

kram!

Liza

2010-01-28 @ 17:03:45
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0