Ny dag, nya möjligheter

Då var det Tisdag och för mig en dag närmare helg än många andra... Inte för att göra er avis eller så... :)

Igår så höll Anders på i köket i vanlig ordning, men allt går framåt och han e himla duktig min käre sambo, men han somnar utmattad varje kväll, inte konstigt jue..
Sen kom min gulliga mamma med köttbullar så vi har att värma nu då spisen åker.. TACK mamma, puss på pannan :) Å sen så bjöd min gulliga kompis Ann-Louise oss på middag på Torsdag så vi inte behöver tänka på maten då... TACK AnnLo!! :) Tur man har underbara vänner!

Nu ska jag fixa mig å göra mig klar inför jobbet.. Ha en toppendag Ni därute!

0580be7a-1.gif HUGS image by bc4mw

Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Det serveras Lasagne hos familjen Ahlvin ikväll vid 18. NI är varmt välkomna då på middag! Kramen på er

2010-02-02 @ 09:19:15
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Iceman

Tänkte vi skulle bjuda på "surströmming" endera dagen. Vad sägs om det?

2010-02-03 @ 06:12:00
Postat av: Anna S

Vad vore livet utan härliga vänner och familj??

Hoppas att ert nya kök blir sådär superbra som ni tänkt er. Vi får väl bilder på före och efter???

Å ni ta det lugnt å dräp er inte// ANNA

2010-02-03 @ 12:18:06
URL: http://annajelsa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0