Morning

Guu va jag e dålig på uppdatering, jag borde skämmas, men gör inte det iaf ;)

Kan säga att tusen tankar snurrar runt i huvudet sen man började starta eget kursen, kan lova att hjärnan jobbar på högvarv! Annars vad som händer här hemma är att vi har äntligen rivit ut badrummet, gissa om jag längtar att få lägga mig i badkaret med en bra bok och ett glas rött! Jag lär inte stiga upp något fort därifrån!

Idag blir det nog rätt lugnt, måste kolla lite mera julklappar.. Simon har vi klart med, men för Petra saknas det lite saker ännu, men hon önskar sig bara sånt jag kan sitta å knappra hem från datorn.. Enkelt, men samtidigt trist.. Får ju inte samma julkänsla..

Nu ska jag hämta en kopp kaffe till och sen ikväll blir det att åka till min kära syster som fyller år idag :)





Kommentarer
Postat av: Susanne

Bloggandet har blivet sämre hos dom flesta även hos mig, man har så mycket annat att tänka på tror jag. Hos oss har vi fått några släktingar som fått cancer och det finns inget att göra så man har mycket att tänka på. Ja julklappar har det bara blivet till barnbarnet än måste ge mig av och leta till det andra också. Kram

2010-12-07 @ 07:40:06
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0