Skolstart..

Då var det dags!! Känns himla skönt att det är skolstart, jag saknar verkligen rutinerna i familjen, med vanlig gå lägg tid och normala frukosttider.. Tror inte barnen tycker som jag, men tur jag vet bäst iaf ;)

Petra har ju nu på morgonen börjat i ny högstadieskola och fotbollsklass, hon var pirrig, men samtidigt tror jag hon tycker det ska bli roligt. Simons skola börjar först ikväll och då säljer de även fika där, så nu på morgonen har jag bakat en dajmkaka.. Synd bara man inte får äta den själv..



Förutom dagens tråkiga bakningspass som jag för övrigt inte alls tycker om, så blir det inte så händelserik dag.. Känns som dagen blir lång eftersom jag steg upp strax före sju.. Å är ledig.. Aja.. kan ju inte påstå att jag sover bort dagarna iaf..

Ni får ha en bra Måndag Ni med!


Kommentarer
Postat av: Iceman

du gjorde vä 2 st dajmkakor, så vi kan komma o smaka?????

2010-08-23 @ 09:55:54
Postat av: Vera

Ja, se det snöar... uppdaterat :)



KRAM

2010-08-23 @ 16:36:16
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anneli

Den såg smarrig ut = )) Håller med om att det är skönt med lite rutiner igen.....Ha det bra ! kram

2010-08-25 @ 09:42:52
URL: http://glamourtanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0