Lite shopping...

Å då var helgen här igen :) Tycker det är Måndag och sen Fredag igen.. Men eftersom jag tyvärr är arbetslös just nu så har jag ju som Lördag hela veckan.. Under veckan har det inte hänt så mycket, förutom att jag var en sväng till Luleå med mamma å pappa.. Inhandlade lite smått å gott där.. Denna ljuslykta från Cult blev ett av inköpen



Jättenöjd blev jag :) Sen köpte jag även nya gardiner till Petras rum, hon ville byta färg till lila, blev oxå himla bra, bilder på hennes rum kommer då hon städat ;)

Ikväll ska vi till Peter och Ann-Louise på middag! Kommer säkerligen att bli lika trevligt som alltid då vi ses.. Men vi lär nog få ha mössa å vantar då vi cyklar hem inatt, är ju inte någon direkt sommarvärme :(

Ni får ha en toppenhelg och ta hand om varandra!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0