Återuppstår

Oj va länge sen man bloggade.. Man borde ju skämmas.. Men ibland så räcker inte tiden till, men eftersom jag nu e arbetslös så kan jag ju ta tag i detta igen..

Skriva om allt som hänt sen sist, det gör jag dock inte, för då skulle jag behöva sitta här resten av dagen :)
Men ett försenat GRATTIS i efterskott till min kära underbara dotter som blev tonåring i Juli måste jag ju skriva



Älskar dig gumms <3

Idag händer inte så mycket, hade tänkt ta och rensa ur garderoben.. Otroligt va fukt det blir eftersom kläderna krymper så ;) Sen ikväll ska jag med Petra till Thomson å kolla hennes ljumske och hoppas att han kan rätta till hennes problem..

Aja.. Ett litet inlägg.. En bra start på en ny bloggera..

Ha det bäst därute!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej å välkommen tbx till blogg världen = ))

Kram !

2010-08-10 @ 11:42:07
URL: http://glamourtanten.blogg.se/
Postat av: Vera

Men... tittar ut genom fönstret JO, jag förstod det! Det snöar ute!! :-D Skämt åsido, wb ;-)

Ja, jag vet att jag borde uppdatera min sida men var sak har sin tid... ni närmaste vet vad det beror på, snart kommer det en liten uppis :-)



Stooor kram på er

2010-08-10 @ 12:27:25
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Iceman

I am imprest, fösök att leva ett tag till.................

2010-08-10 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0