Nu börjar det bli klart..


..med vedboden!
Bara lite täckplåtar kvar o lite färg sen så ska ni få se hur fin den blivit!
(obs! bilden är inte redigerad i photoshop)

Hoppas på besked snart ang jobbet oxå. Är lite tillfälligt arbetslös just nu
o har därför passat på o bygga vedbod bla. Väntar på att få besked ganska snart om vi får fortsatt
anställning eller inte, men det lutar åt mer jobb iaf o det är skönt!!
Nu är det alldeles strax idol på tvn så då bänkar vi oss.

Ha en fortsatt bra kväll gott folk
Kram / Anders

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, jag vet. jag har faktiskt bett om ursäkt, och till och med skrivit varför jag ens skrev den där kommentaren, och jag vet att det var grymt dumt gjort av mig, det ska inte hända igen!

2009-09-16 @ 20:24:36
Postat av: Gabriella

Hoppas du får jobbet då... aldrig kul att vara utan, även om det går framåt med vedboden :-)

2009-09-16 @ 22:24:19
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Ha en bra dag :)hoppas du får jobbet :)

2009-09-17 @ 14:13:08
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0