Ljus Party

Igår så samlade jag ett gäng på 14 tjejer och hade ett ljusparty med Partylite, där Linn visade
alla snygga saker som fanns att köpa!
Vi hade en mycket trevlig kväll, där vi luktade på en massa ljus och kikade på snygga
grejjer. Lite inköp blev det oxå för mig.. Bla detta




Den stora ljuslyktan e det, den är gjord av vax och är helläcker! Köpte lite doftljus oxå, och en julklapp,
men det kan jag ju inte visa här vad det var.
Sen bjöd jag även på Varm smörgåstårta, å den var oxå poppis, många som ville ha
receptet.. Så då alla gick hem var dom förhoppningsvis nöjda å mätta!

Tack för en trevlig kväll mina vänner!

Jag eller både jag och Anders fick en utmaning av Vera, som jag nu tänkte testa..
Sen ska man utmana vidare, men Ni som vill.. Kör ni oxå, jag utmanar alla!! ;)

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

Lycka till!

1. vad heter du? Pernilla
2. ett ord på fyra bokstäver: Pung
3. flicknamn: Petra
4. pojknamn: Petter
5. yrke: Polis
6. färg: Purpur
7. klädesplagg: Polotröja
8. mat: Palt
9. sak i badrummet: Personvåg
10. plats/stad: Piteå
11. en orsak att vara sen: Pinknödig
12. något man skriker: Perkele
13. film: Polisskolan
14. något man dricker? Päronvodka
15. band: Pink Floyd
16. djur: Panter
17. gatunamn: Prästgårdsgatan
18. bil: Passat
19. sång: Picadilly circus

Shit pommesfrite!! Jag fick verkligen tänka till där!

Ha nu en toppenkväll allihopa därute


Kramen till er alla// Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att höra att allt var toppen igår!

Kunde ju tyvärr inte komma, å det var ju synd för då fick jag ju inget tillfälle att se hur ni bor och lever:)

Ja ja kanske chansen kommer igen?

Det där du bjöd på lät intressant...är det inget recept du kan blogga ut?



Shiiiita snygga saker har hon handlat också!!

De pryder nog sin plats där hemma..

Ha det gott/ Anna

2009-09-22 @ 18:20:40
URL: http://annajelsa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jösses vilka underbara ljuslyktor. Jag tror jag blev kär! ^^



Jätterolig utmaning också. :o)



Om du vill börja med diet kan jag verkligen varmt rekommendera lchf. Känns inte alls som man går på diet men jag som annars är Sveriges största godisgris har inte känt något sug alls. Inte heller efter cola som jag förut drack varje dag. Funkar verkligen skitbra för mig!



Kram

2009-09-22 @ 19:50:50
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jättefina ljus! Utmaningen... den var verkligen svår den, vet inte riktigt om jag vågar mig på den.

Och ang. läppglans - hade Piteå inte varit så förfärligt långt bort hade jag gladeligen gett dig 10 st, eller så! :-)

2009-09-22 @ 20:35:17
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för senast, var jättetrevlig och mycket god mat! Ojoj vad fina saker du köpte! Var ju som sagt väldigt sugen på den stora lyktan den var verkligen super duper fin! Kram Mia

2009-09-23 @ 09:54:22
Postat av: my

Fina köp du gjorde! Ljus behöver man alltid nya...

2009-09-23 @ 14:03:19
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: soffie

den där utmaningen är svår men rolig,

Va mysigt med ljusparty och va snyggt du handlade,

men det är väl ganska dyra grejjer har jag för mej vi hade ett sånt på jobbet å det va svindyra produkter tyvärr,

Kram

2009-09-23 @ 20:49:21
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Ja du ljusparty har jag varit på några gånger synd bara att det är så dyrt och inte håller vad som lovas. Kram Susanne

2009-09-24 @ 18:49:09
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: marie

Fina ljus, synd bara att de är så dyra.

Jag tänder MASSVIS med ljus, det är så mysigt...

ha en skön söndag, kram

2009-09-27 @ 11:42:58
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0