Söndag

hello_12.gif


Idag är det nu Söndag och jag sitter å slappar lite grann, Anders sitter här i köksstolen och blir klippt av Lisa :) Han blir en riktig snygging ;) Igår kväll så var vi hos syrran och Urban å tog ett glas vin och spelade kort, å vem förlorade.. Jo jag som vanligt, har kommit på att Plump är inget spel för mig.. Håller mig till nåt annat snart ;)

Under dagen igår var vi riktigt nyttiga, då var vi på promenad, vi håller på att satsa för beach 2009, eller kanske jag lyckas till År 2012 om jag har tur ;) Men ni kan väl hålla tummarna för oss :))

Å idag annars händer inte mycket, bara ta det lite lugnt gissar jag, Min sötnos kommer ju hem ikväll, å jag har saknat henne som tusan ♥ men det är sååå mycket kompisar då hon e här så jag hinner knappt se henne tycker jag.. Men nån kväll i veckan har jag sagt hon får mysa med oss bara :)
Men ni alla får ha en fortsatt bra söndag, sköt om er därute!

Kram på er från oss alla på sexan :)

Lägger in en julbild från Julafton oxå, bättre sent än aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Skeå-fans

Vi får önska er lycka till med beach 2009.

"eller var det 2015"



Have a nice day....

2009-01-11 @ 18:39:21
Postat av: Yksi

Snygg blogg...

2009-01-11 @ 18:44:20
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0