Usch vilken dag...

Jag som var så positiv igår...o idag började det inte bra..
Jag började...kom till andra..o f*n oxå!?!
Nu är det kokta fläsket stekt, tänkte jag...det stod ingenting om det...det SKA STÅ!
Om jag bara hade  sett det djälv då jag drog upp våderna...öppnat ögonen..
animated134.gif

Då hade dagen blivit bättre...nu vart det problem för dem som bor där...
Jag får ju ta det på mig...förbannat...
Ni fattar precis va?..mmm tänkte det oxå..
Jag mådde inte så bra i morse så varför steg jag upp?!...mitt nöt!
Aja...man lär sig en läxa..kan bli lite dyr bara..men vadå..vi har iaf kött i frysen.
Snart dags o lägga sig igen...f*n va skönt! ;)

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0