Torsdag = Heeelg :)

Nuu så har jag kommit hem efter jobbet, å vet ni vaaaad? Jag har Heeeelg, fy tusan va skönt, den e efterlängtad!! Då jag kom hem idag så hade min käre sambo städat hela huset, kan det bli bättre va? :D Tack för det älskling :) Så nu inväntar vi bara middan, kassler i ugn med ananas å chilisås.. Gott blir det!
Imorgon händer det inte så mycket, jag e ju ledig och det blir en sväng till stan för mig och Anders.. Vi ska kolla på en inflyttningspresent till Lisa, men vad avslöjar jag inte, om hon läser det här innan Lördag, för då ska vi på Inflyttningsfest i hennes nya lägenhet! =) Det blir himla skojsigt. Vi åker väl dit en stund före så hon fixar mitt hår, å sen hjälper vi väl henne med tilltugget för kvällen..
Sen på söndag kommer ju Petra.. jihaa! :)) Som jag längtat i veckan!!
Sen ikväll blir det nog lugnt, vi ska nog bara mysa å ta det lugnt. Simon har ju skola imorrn oxå så vi kan inte hitta på för mycket, kanske nåt kortspel.. VI får se.

Ha det gott därute så hörs vi säkert imorgon igen

Kramen till er som läser!

Lägger in en bild så vi får lite sommarminnen, detta e taget sommaren 07 :)



Kommentarer
Postat av: Pia

va skönt me helg....jag är oxå ledig idag men jobbar imorrn så jag får iaf halvhelg=)

hoppas ni får det skoj på lördag ska tänka på er när jag sitter på jobbet på natten=)

2009-02-06 @ 07:37:02
Postat av: Anna

Hej!! Vilken mysig bild på barnen i badet! Jag vill verkligen ha sommar NU. Kalkstenshawaii är allt, grått å disigt.

Trevlig helg.

Kram

2009-02-06 @ 09:58:03
URL: http://www.ahlvin.se
Postat av: Sandra

Sv Tack och detsamma:) Blir bara att jobba för min del men det är trevlig de med! Kram

2009-02-06 @ 12:46:25
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0