Men se det snöar...igen!

Förbannat oxå säger jag, det e för mycket nu..tur traktorn skottade uppfarten till oss
i morse, för jag hade låtit det ligga där annars o vadat ut o hämtat posten med snö
upp till midjan. Vår..kom nu för tusan!! Du får va tidig iår! ;)

Jaha..nu drar melodifestivalen igång, tror det är i morgon.
Ska man säga jippi då eller? - Jip....nä, jag kan inte förmå mig till det..
Hoppas ni alla får en toppenhelg iallafall.
Vi ska på inflyttningsfest hos Lisa i morgon kväll.
Köpte en present till henne idag, bara ett suddgummi eller nåt sånt,
tror hon ev kanske läser här så jag nämner inte pennan som hörde till ;)

Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har lösningen på snöproblemet. Spola med varmvatten så försvinner den ju. Det är ej påfrestande för ryggen, o så blir det ju så fint...........

2009-02-06 @ 16:45:29
Postat av: Anders

O halt ;)

2009-02-06 @ 21:40:40
Postat av: mormor

hej på er det är bara gilla läget.

Kram mormor.

2009-02-06 @ 22:23:02
Postat av: Pia

Å jag som gnäller på några centimeter, borde veta bättre hur ni har det....s

2009-02-07 @ 08:18:54
Postat av: Anna

Haha... så går det när man flyttar till LAPPLAND!! ;-) Kram på er tosingar!

2009-02-07 @ 22:24:11
URL: http://www.ahlivn.se

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0