Måndag..

O det snöar ta mig f*n än!?
Blir tokig på detta väder..körde fast med bilen oxå, packade sig så mycket under o när
jag nådde vägen sa det stopp, antagligen dragits med när jag backade ut från uppfarten.
Trots 4-hjulsdrift så...förbannade snö, svor jag några ggr i morse kan ni tro!
Ringde traktorföraren efter jag fått loss bilen (skottade loss den själv:) så fick
han skotta uppfarten, tog 1 minut.!
Applåder o visslingar! Han fick tummen upp idag av mig! Heder åt honom!
Funderade på om man skulle köpt sig en eldkastare..kan va bra på sommaren med mot myggen. ;)

Ha en bra dag allihop..kram från oss


Kommentarer
Postat av: Vera

Hm.. få se nu... vad var det för bilmärke ni hade... tänker tjaaa, det var väl nåt tyskt va?! Dyraudi... snyggt skal men det ska ju vara nåt mer rejält!! ;)

2009-02-10 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0