Jobb ja..



Det kanske blir en del småjobb för mig så tillvida facket
godkänner en del frågor som både jag o en eventuell arbetsgivare har.      
Blir det ok där så ser det liiite ljusare ut för mig.
Det skulle vara väldigt skönt det kan jag erkänna!
Jag vill inte vänja mig vid att vara arbetslös,
lätt att hamna i en ond cirkel och bli lat..sen är ju inte ekonomin
nåt man kan skryta om som arbetslös heller som ni alla vet.
Även om det är småjobb till en början så kan det ev bli mer av det
så jag ställer mig väldigt positiv just nu, o positiv ska man ju vara! :)


Avfuktaren skulle stå 1 vecka till sa Anticimex, de var här idag o mätte.
Låg på 18 % nu o det skulle helst ner till iaf 15 %.
Så vi får vänta lite till, men det gör inget..
bara det blir bra till slut så :)

Kramen från mig som vanligt...ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Vera

Då håller vi ena tummen för eventuella småjobb som säkert leder vidare till större spår och den andra tummen får hållas så att torktiden går fort :)



Have a nice day!!

2009-02-16 @ 20:00:16
Postat av: Skåneland

Vi håller alla tummar o tår vi har (å d e en hel del i denna familj kan du tro), så nu snubblar vi väl på varann här snart!=)

Seriöst, så hoppas vi ju så klart på det allra bästa! Positivitet kommer man långt med här i livet, ta mig t.e.x, jag har kommit ända till skåne å d e ju en jääääla lååång bit;)



Må bäst!

Hälsa La Familia!

Kram=)

2009-02-18 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0