Inget kul..

De lägger ner Lövholmen, det kom ju inte som en överraskning för någon kanske men hoppet fanns ju ändå.
O detta fanns att läsa i tidningen innan de anställda fått sista beskedet, skamligt!
Även om det läcks kunde ju tidningen haft så mycket respekt mot arbetarna att de väntat o gå ut med det.
Dålig stil, verkligen! Kunde skötts smidigare av alla parter det här...men men

Idag fick jag sovmorgon, fy fasen va skönt!! Tror det behövdes, känner mig betydligt
piggare idag. Vaknade kvart i tio..hehe
Simon fick välja om han ville väcka mig efter Pernilla gått o tydligen lät han mig sova!
Omtänksam som han är, min goe påg :)

423.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0