Vi lever ;)

Ursäkta att jag inte bloggat sen igår, vi lever, men jag som glömde av datorn igår... Så det kan bli.. :)
Igår tog vi det rätt lugnt, jag låg å solade ett tag å njöt av det supergoa vädret!
Klockan halv sju i morse ringde den j***a mobilen så det var dags att stiga upp.. Måndag igen...
Men tack å lov e veckan kort.. Valborgs på Torsdag.. vad ska ni hitta på? Själv ska vi ha
mina föräldrar på grillning, vi ska dock inte grilla dom *skrattar*
Sen blir det att gå tvärs över gatan till systeryster å sitta vid elden.. Myyyyys :)

Nu ska vi äta middag, sen blir det bolaget och mathandling.. fylla kylskåpet med allehanda gott :)

Jag återkommer senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror inte vi smakar så gott, för mycke fett,haha.Ha det bra.

2009-04-27 @ 18:18:20
Postat av: mia

Hello my friend =)



Allt ok med mig haft en lite stressig dag men men =)



Vi har inga planer inför valborg, jag jobbar på fredagen så lugnt lär det bli =)



Hur är det med bruden sjäälv då??



PUSS

2009-04-27 @ 19:10:43
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hon var verkligen duktig och även hennes kompis ,så behövs det någon mer gång så vet jag ju att jag kan ringa henne! Kram på dig:)

2009-04-27 @ 21:02:24
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0