Utmanad!!! :)

Idag har jag blitt utmanad *kavlar upp ärmarna* vaddååå tänker ni..
Jooo, Mia har utmanat mig... Är Ni redo? ;)

Här e frågorna jag fick....

Vilken mat äter du ofta? hmm.. Det e nog.. mackor hihi.. Näää, men det e nog rätt mycket kött här hemma

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? Då beror det ju lite på.. Är jag hos mamma & pappa så skämmer dom ju bort oss :) Men oftast så hjälper man ju till, såvida man inte blir tillsagd att sitta ner :)

Vart sitter du helst när du bloggar? På min hårda köksstol framför min dammiga laptop ;)

Köper du trisslotter ofta? Numera inte lika ofta, men har faktist vunnit 1000 kronor en gång, skrek som om jag vunnit en miljon *skrattar*

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Det är nog då jag och min goaste dotter Petra och min kära mamma åkte till Chania I Kreta, toppenvecka hade vi :))

Vilken TV kanal tittar du mest på?  Det är lite blandat, men 3:an och 5:an e nog de jag kollar mest på

Såååå, nuuu har jag svarat!! Å nu utmanar jag vidare, ni som blivit utmanade är.....

Vera

Soffie

Sandylicious

Susanne


Sååå tjejer, Känn er utmanade!!



Kommentarer
Postat av: mia

Japp var mums mums med jordgubbar & grädde slank ner i ett nafs haha tur att man ska cykla till jobbet i morgon skratt



Åhh har ni åxå varit till chania-kreta det har vi åxå hihihi..



va händer för gumsan i morgon när hon är på den lediga sidan??



PUSS

2009-04-24 @ 21:28:28
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: soffie

tack för den

1.mycket wok å GI inspirerat

2.jag blir lätt rastlös å uttråkad så då finns det inget bättre än att hjälpa till

3.vid min stationära dator som jag har i en liten vrå i hallen

4.2-4 gr /mån

5.Australien har varit 2gånger där å förhoppningsvis åker jag tillbaka nästa år

6.kollar lite på tv men det brukar bli 4 eller 5an

ha det bra

2009-04-25 @ 22:27:11
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0