Robinsondeltagare

Det måste vara hemskt tråkigt för själva tvbolaget när deltagarna hoppar av ?!
Kan bara gissa hur många som sökt och de har säkert gått igenom o sållat rätt friskt
o tänkt att nu har vi fått ihop ett bra gäng. O så hoppar de av programmet för de orkar inte?
Varför söker man då? Det Erik Billing säger är ju faktiskt så alla borde tänka: Jag sökte
till ett överlevnadsprogram. Sant....gjorde inte alla det?, frågar man sig.
Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det är där i träsket men myggbett o lite skit under naglarna
får man faktiskt klara av. Hon kunde ju väntat att hoppa av o bett o få bli utröstad istället,
så hade det inte orsakat lika mycket. Nu åkte ju en person till ut om man så säger.
Jag skulle inte orka vara där själv, men så sökte jag inte heller.
Men det e kul o se på iaf..o sitta hemma i soffan o gnälla ;)
Bristen på mat gör ju att deras gnäll ökar o tv-värdet ökar..för visst gillar vi o reta oss på andras beteende.
Eller brist på beteende, hur man nu väljer o se på det.
Tänker se det nästa lördag oxå.!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Just mina tankar oxså.. Ser programmet och visst sjutton har man sig i leken .. så måste man ju ha en föraning om vad komma skall.

Nej fy, jag skulle då aldrig söka och ännu mindre vilja vara där i träsket.. fy för. Den andra sidan tycks de må hur gott som helst.. tycker de borde byta snart med varandra där.

Nyfiken .. hur hittade du mig?

jag har just uppdaterat min fotoblogg.. finns mer konst där.. det är ju Konstrundor här i Skåne nu.

I morgon eller Annandagen blir det en resa till Österlen och konstens ansikte..

Ha de gott/Pialotta

2009-04-12 @ 00:29:11
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja du inte har dom det lätt på robinson jag skulle inte vilja var där, min dotters kille sökte och kom med så han fick åka till stockholm för att delta i några frågor men längre än så kom han inte och det var skönt tycker jag och det säger han själv också. Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-04-12 @ 08:29:47
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Iceman

Robinson skulle vara nåt för dig Pilla.

2009-04-12 @ 10:06:23
Postat av: Junitjej

Du skriver att det är ett fint kort på mig och min sambo, men det är ju bara jag på bilden.

2009-04-12 @ 10:34:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: *tingeling*

Håller med dig, hon skulle försökt vara kvar till efter tävligen så dom hade kunnat rösta ut henne om dom skulle ha förlorat. Finns kladdkaka kvar hihi :)

2009-04-15 @ 11:23:05
URL: http://metrobloggen.se/chihuahua

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0