Onsdag kväll

Nuu sitter jag här å gäspar lite smått, har just pratat med dottern som e i Kåbdalis å åker slalom å skoter.. SKOJ!
Men hon kommer ju hem imorrn iaf, men inte hem till oss, det blir ju först på söndag :(
Men det e så då man har varannanvecka.. Men glad hon trivs i hennes båda hem iaf

Har oxå hjälpt systeryster ikväll med alla henns plantor som hon förbereder för sommaren..
Jisses vilket jobb, men hon tycker ju det e roligt.. Huvudsaken det. Hon fick de gröna fingrarna hon,
blev inga över till mig :D

Nu innan det blir sängen och uppladdning för imorgon på jobbet ska jag surfa runt lite grann
på era skojsiga bloggar. Har hittat några nya och roliga bloggar nu som jag följer

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och sov så gott då det blir eran tur
så hörs vi imorgon :)

goodnightwhite.gif


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja nu har vi torsdag här, imorgon fredag och sen är det helg. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

2009-04-16 @ 07:13:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sara

god morgon! hoppas du får en trevlig dag,jodu drack en öl för dig med (dricker inte vin) men skoj det hade vi!!

2009-04-16 @ 09:29:43
URL: http://metrobloggen.se/ssy
Postat av: systeryster

Tack för hjälpen syrran :)

2009-04-17 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0