Lördag!

Gääsp, då var det lördag morgon o vi mår prima båda två..gick lugnt till med drickat
igår o det är bara skönt såhära dagen efter..tror alla mådde sådär "nöjt" igårkväll :)
Pernilla vann pokern välförtjänt får man väl säga, men att Matte slog ut mig på rivern
när jag hade kåk på floppen, så får det inte gå till alltså! Fyy dig Matte! ;)
Fast han e förlåten, jag fick som present då de kom den där marängtårtan som vi
lagt in under MUMS inlägget. Jag hade ändå samma färg på min skjorta som kortleken,
Allt för att förvirra motståndarna, men inte hjälpte det..rackarns.
Men det var himla trevligt igår, tack för att ni kom!
Här är ett par bilder iaf





Kommentarer
Postat av: tess

Ja de e sååå snygga finns lite olika å DYRA varianter med snörning å så upp på vristen... klart de inte kommit till NORR... ni har för mycket snö jö ha ha ha...



Jag har haft mycket manliga gynläkare å ibland har de varit hemskt jobbigt pga kommentarer man fått... tyvärr. En grej som hände för många år sedan knäckte mig sexuellt totalt. Jag borde anmält de. Men men... ja ja...



Hoppas du får en bra lördag å ikväll ska vi reta oss på Robinson å njuta av Erik hi hi hi... //Tess

2009-04-18 @ 10:23:41
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Miscela

SV: Om vi inte säger ifrån kan det nog slita riktigt illa... dags att visa att vi lever i en demokrati!

2009-04-18 @ 14:15:23
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Iceman

Ikväll ska jag ge er en MATCH i poker.......

Ladda plånboken...............



Vi ses,,,,,,,,,,

2009-04-18 @ 15:51:53
Postat av: Matte

Tack själva för en trevlig kväll! Riktigt skönt med min kåk :-)

Det gör vi om snarast ler

2009-04-18 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0