Hejsvejs :)

Nu var det kväll igen, har just stoppat i lasagnen i ugnen, det blir gott :)
Idag har det som inte hänt så mycket, har jobbat hela dagen så det har vart fullt upp!
Så nåt smarrigt  inlägg med en massa saker jag har gjort det får ni inte ;)

Som Anders skrev tidigare så såg vi St:Anna filmen igår, men jag var tvungen att gå å lägga mig
för jag insåg att den skulle ta slut alldeles för sent å jag skulle jobba :( Ikväll ska vi nog se Låt den rätte komma in..
Är det nån som sett den? Vad tyckte Ni isåfall.. har fått dubbla budskap på den filmen..

Å ingen vinst blev det hos
Kattis men det gjorde å andra sidan inget, visst ville jag vinna, MEN...
Jag fick en ny härligt bloggkompis istället! Gillar henne skarpt! :)

Nu ska jag duka bordet å hoppas på att barnen kommer hem i tid!

Ha en toppenkväll därute!



Kommentarer
Postat av: Iceman

hoppas lasagnen smaka bra.

kanske du ska ändra lite i din text på bloggen........

vissa ser ju lite sämre ha ha ha

2009-04-21 @ 18:49:03
Postat av: tess

Ja de e härligt med husvagnen å ja e så glad att Daniel oxå gillar detta livet... man SKA ha husvagn hi hi hi. Idag blev de för kallt att vara där ute men Daniel sätter på värmen så kan ja pyssla imorgon. Han ska även ställa ut massa grejjer vi har när vi sommarcampar så ja får plats å fixa ordning för helgen där inne. Du vet på sommaren e de ugnar å massa stolar å tält osv. Nu tar vi lite mindre för vi ska ju ligga där inne å mysa mest e tanken å ta promenader osv osv...



Jag börjar ju vänja mig vid ensamheten men vissa dagar e de tungt. Å de få vänner man har har inte tid... men så e de för de flesta idag vi jobbar för mycket å ska träna å grejja så vi inte hinner med. Men ja åkte å hämtade Daniel på skolan idag så vi har tittat på stan i Karlstad å ätit lite... ont i magen för ja slarvar med maten men de va de värt... ja kom ut i alla fall. //Tess

2009-04-21 @ 19:34:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Iceman

Såg att du vill ha husvagn, våran är till salu.

Bara slå en signal

2009-04-21 @ 20:29:09
Postat av: soffie

mmm va gott med lasagne

ha en bra kväll

2009-04-21 @ 21:47:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anne

Mmmmm...Kattis är bäst! Och hennes smycken är toppenfina, jag har bla ett favoritarmband hon gjort!



Den filmen har jag inte sett, den verkar otäck och sånt vill jag inte se, jag gillar INTE att bli skrämd. En del älskar ju kicken de får men jag får bara ont i hjärtat!!! Har varit sån sedan jag var liten.

2009-04-22 @ 08:24:50
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå och godmorgon!

Jag sjunger inte då, för risken är att fönstrena spricker såhär på morron!

Åhh, vad ni är gulliga.

Blir ju alldeles rörd på morron.

Ha en toppendag!

KRAAAM

2009-04-22 @ 08:32:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: mia

Tråkigt att du inte vann =) men kul att du fánn dig en vän =)



Nä den filmen har jag inte sett, är den värd att kika på?

Vad är det för typ av film??



Hahaha nä det är många poser dom unga damerna har för sig hahaha



Allt bra med dig annars då?? Kram

2009-04-22 @ 09:22:30
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: tess

Ja min man älskar verkligen mig... å han tycker ja e de snyggaste som finns å han e stolt över mig. De e faktiskt härligt. De har även gjort att ja vågar mera... klä mig i annat än ja gjort tidigare å känner mig fin. Så de e positivt faktiskt.



Ja e likadan... ska ja klippa mig skulle de skett igår å ska ja beställa kläder ska de inte komma om fyra veckor utan NU direkt... ha ha ha...



Ha en bra dag på jobbet... jobbar du med?? //Tess

2009-04-22 @ 10:12:05
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0