Julklapp i förskott!!!

Idag fick jag mig VÄRLDENS överraskning!!! Petra bad mig komma över till syrran så jag kunde hjälpa henne bära hem lite grejjer hon fått av Madde.. Och danne möter upp mig å ber mig blunda, medans han leder mig in i köket.. sen säger han.. NU får du titta... Å där står... LIIIIIIIISA!!!!  Jag trodde jag såg i syner.. Jisses va glad jag blev! Då har hon, Syrran och Ubbe, vetat om att hon skulle komma hem över julen sen september, och inget sagt.. Men guu va glad jag blev!! Eller det blev vi hela familjen, lika chockade allihopa.. Men du var sååå välkommen hem gumms!! Nu får du fira jul med oss här på sexan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, gud va roligt att lisa har kommit hem. Jag tror att dom flesta har blivit jätttteee glada :) Ha en trevlig jul och gott nytt år! :D

2008-12-22 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0