Dagarna går...

... och full rulle e det här hemma.. Anders fortsätter att riva köket och nu är hela den gamla inredningen borta, och nu håller han på med väggen mot hallen.. Så här såg det ut tidigare i em





Kan säga att vi lever i röran.. MEN... Som jag nämnde tidigare så har vi ju värdefulla vänner :)
Igår kväll efter jobbet åkte vi till AnnLo och Peter där vi fick spagetti och köttfärssås, himla gott var det, och helt underbart att sätta sig vid dukat bord! Tack än en gång gulliga Ni! Bilden på dom snodde jag från FB ;) Gissar dom e i Thailand där för dom e som pepparkakor, eller.. röda pepparkakor :)




Sen efter middagen hos dessa två så hade det hamnat ett brev å lådan.. Å det var till deras gemensamma 40 års fest, dvs dom fyller 80 :) Och då skulle det bli en 80 tals inspirerad fest.. WOW va skoooj!!




Sen ikväll har vi ätit middag på Viking tillsammans med Vera och Matte.. Men eftersom vi har mycket här hemma så blir det inte så långa stunder som vi umgås, men tur alla förstår.. säger dom iaf.. Taack mina vänner för en trevlig middag tillsammans!! :)



Nu ska jag lägga mig i soffan å bara slappa!! Tack å gonatt!

Kramen från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0