Handboll!!

Klockan 07.30 pep den där jäkla telefonen, just precis då vi som bäst!! E väl ganska vanligt för de flesta kan jag tro... Steg iaf upp å väckte vår Kära Petra för hon hade Handbollssammandrag idag :) Det var 3 matcher, den första var det utklassning... Dom vann med 27-7... Tycker synd om motståndarna.. Men sen blev det bättre motstånd, så pass bra att dom förlorade de två sista, men dock inte med mer än 2-3 mål.. Tänk... de sämre restultaten kommer man inte ihåg *S*

Ikväll ska vi iaf gå över till grannarna och se Melodifestivalen, jag läängtar... Jag e ju ett schlager fan :D Anders e väl sidådär, ser det iaf med mig :) Snäll som han e :)

Men ni får ha en toppenkväll allihopa där ute!!     

Kraaam från mig



Lite suddig bild, men Petra i action ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Här har du en till schlager fantast =)

ha en trevlig lördagskväll!!

2009-02-21 @ 18:43:56
Postat av: Iceman

Härlig bild på Petra. Hon ger allt........

>stick inte upp här...........

2009-02-21 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0