Hej svejs..

Har tyvärr glömt o blogga..som det lät..glömt?!..Men ja, faktiskt.
Låg o slöade framför tvn igår bara..blev en sån dag.
Var ute på krogen i lördags för första ggn sen jag kom hit till Piteå.
Blev ingen aha upplevelse direkt..lite folk ute.
De kanske inte har råd o springa ut så mycket numera iofsig.
Finns ju vettigare o viktigare saker o spendera pengarna på
om man ska vara helt ärlig. O det ska man ju vara :)
Idag ska jag...eh..öhh..hmm ....Antingen minns jag inte eller
så har jag inget att göra idag, är det så illa?
Ser det kommit lite mer snö..men ack så trevligt?!!
Ja vem vill ha gröna gräsmattor nu eg när man kan ha snö?
Jo JAG!!!! Skåningen i mig som talar... :)

Kramen från mig

Kommentarer
Postat av: Iceman

Håll dig till fiske istället för krogen. Du såg ju vad kan få. Kan vi få se den på bloggen??????????

2009-04-06 @ 11:07:07
Postat av: Pia

Ni är som oss, glömmer att blogga=)..hoppas allt e bra med er och du....här skiner solen och INGE snö=P

2009-04-06 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0