Fredag!

Idag är det fredag och jag är ledig, sov nästan till kl tio! Kan väl tycka att jag förtjänat det
som gått upp 04.10 mån - torsdag. Eller vad tycker ni?

Skönt att bara ta det lugnt idag. Hoppas få ett sms att kaklet kommit, men skulle inte bli förvånad om det dröjer.
Lite småöm i kroppen efter första veckan på nya  jobbet.
Inte så konstigt iofsig, man använder muskler som mest legat i träda, hehe.
Nästa vecka väntar nattskiftet, få se hur det går!
Men jag brukar inte ha problem att vara uppe länge så det ska nog gå bra.

Ha en bra fredag allihop!

Kram Anders

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, går du upp SÅ tidigt! :-o

Jag som tyckte jag var tidig de dagar jag var på jobbet kl 7.

2010-09-13 @ 13:10:55
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0