God Morgon!

Idag ser det ut att bli lite molnigt. Passar mig bra eftersom jag bränt mig i huvudet
när vi satt på fotboll hela dagen i söndags. Man märker inte när det blåser
hur pass mycket solen tar, förrän det är försent.
Håller på att måla grillplatsen o bänkarna där, det behövdes kan jag säga.
Laserar dem i valnöt heter kulören, men det blir inte riktigt rätt eftersom de inte är
nerslipade trärena. Så det blir lite mörkare, men vem bryr sig om det om 100 år.
Inte jag inte, då sitter jag uppe i himlen o kollar på hockey vm på en säkert
enorm platt tv eller nåt liknande..hrmm undrar om man kan få sig en öl till det tro?
Så man kan få vara sig själv för en stund ;)

Ha en jättebra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: mia

hihi söt du är =) men jag är snart back on track igen.. Tills vi hörs igen ta hand om dig & din familj =)



Skönt att det inte var nån hjärnskakning kan tro att det var otäckt att se.. Ha det bäst min vän..Puss

2009-05-05 @ 11:02:29
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Ojdå, då förstår jag att ni kanske inte fått den där riktiga värmen än =) men den kommer nog snart =)

2009-05-05 @ 11:09:02
URL: http://malinm.se
Postat av: Kattis

Ni är klart hjärtligt välkomna på lördag. Det kommer två bloggtjejer hit och ska pyssla först och sen är det grillning på agendan. Med melonsallad.

Lite långt att åka förstås.

Ha en skön dag......här är det ett himla liv och stök.

Kram

2009-05-05 @ 11:12:34
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Eva

Här är också grått och trist - och kallt! Så i morse var det både på med tjocktröja och upp med paraplyet :-( Nu har jag suttit och bloggat ett tag, så det är dags att sätta fart med röjningen här hemma. Nu tänkte jag dra iväg och köpa lite små saker som kan piffa upp hemmet lite. (Samtidigt som jag plockar bort en massa gammalt skräp.) Usch, det är jobbigt det här med visning och sånt. Att det ska springa en massa folk som man inte känner här... Men det är bara att "gilla läget". Får fokusera på att det blir bättre sedan, när jag får flytta till något nytt.

Kram på er!

Eva

2009-05-05 @ 17:58:04
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: tess

Hej å tack för din omtanke... ja hoppade nålen i ryggen å fick bli sövd å ja e nu hemma efter operationen å mår efter omständigheterna mycket bra. Skönt.



Hoppas allt e bra med er //Tess

2009-05-05 @ 18:26:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0