Dålig uppdatering..

Gokväll där ute!

Återigen har jag vart dålig både på uppdatering och svara på era kommentarer..
Skäms på mig! Men vi har faktist haft sååå strålande väder här i helgen så det enda
vi gjort inomhus e å sova ;)

Vi har planterat å rensat jordgubbslandet, dock mycket kvar, men en början iaf..
Å jag ser ingen ände!!! Suuuck



Men visst ser det väl himla gott ut? Sen har Anders börjat olja altanen, å vi har krattat klart
å sånt. Sen har vi grillat! Igår cyklade jag och min goding till stan och hade lite picknick vid
vattnet med mina föräldrar, smuttade på lite rött å drack en pilsner! Gott var det. Sen cyklade vi
alla tillbaka till oss där vi sammanstrålade med syster yster och hennes familj, så då åt vi alla middag
här.. Trevlig kväll! Men nu ska jag dra mig till soffan å se film, jag svarar på era kommentarer i morgon :)


Kommentarer
Postat av: marie

Vilken skön elg ni verkar haft!!!

Jordgubbar....gott! Pic nic ute är väl mysigt, allt blir så mycket godare då.

kram

2009-05-18 @ 09:42:40
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: mia

hej söt =)



Ser ut som att ni har haft en underbar helg =) det har vi åxå ;)



Nä tåg jävlen gick i strejk å bilen kunde jag inte ta hahaha men vi får planera in en annan dag i stället hiohihi



Hoppas du får en kanon bra måndag.. Vi höres gumsan..



Puss

2009-05-18 @ 10:50:34
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh, det låter ju som ni haft en riktig toppenhelg!



Idag öser regnet ner här i Stockholm. Men kanske lika bra det, jag började nämligen känna av allergin. Jag som knappt haft några besvär på flera år. Måste vara extra mycket pollen i luften i år. Så den här eftermiddagen/kvällen kommer ägnas åt tvätt och städning. Hoppas på bättre väder i slutet av veckan :-)

Kram,

Eva

2009-05-18 @ 14:51:45
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: Vera

Men vilken myshelg ni har haft!!! Jag kan se er framför mig, som riktiga livsnjutare med allt vad det innebär :)

Har systeryster/svägerskan börjat med blomsterförsäljningen än eller?



Kramen

2009-05-18 @ 17:29:36
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0