Åååhh..

Så tyckte jag nästan min rygg lät ikväll..
Stått  o målat i  helknasiga ställningar på jobb idag,
o legat på knä o laserat trädäcket här hemma, var klar vid kl 20.00.
Det betalar sig, ryggen säger ifrån..men nåt får den f*n tåla tycker jag.
Det märks man inte är...eh..15 år längre..för visst var jag 25år nu..eller hur var det egentligen?!
Kanske det är önsketänkande från min sida, eller vad tror ni? Jag skiter i hur gammal jag är,
kommer jobba på som att jag är 25 ändå.! Så får kroppen säga vad den vill. Så de så!
Kaxigt det lät..undrar om jag är lika kaxig när man knappt kommer ur sängen..hehe
Fast det e rätt skönt i sängen om man ska se det positivt.
Skämt åsido..det ska nog bli bra, en strykning kvar på trädäcket i morrn ev.
Skulle precis önska er en trevlig kväll, men kl e 21 så då skiter jag i det.
Ha en bra dag i morgon istället allihop!

Kramen från mig / Anders

Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas det känns bättre i ryggen nu

må gott

2009-05-18 @ 21:05:15
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Linda

har du haft en bra dag?

2009-05-18 @ 21:49:54
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Iceman

Det är bara att bita ihop.............

2009-05-18 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0