Varannansöndagstråkigt....

En sån dag e det idag.. Varför det undrar ni kanske... Jooo, det e för att idag åker Petra till sin pappa... tycker då hon kommer hit så säger bara veckan sviiiiiisch så e det söndag igen.. Men det beror förmodligen mycket på att jag knappt hinner se henne på kvällarna.. E ju sååå mycket kompisar, vilket dock e bra, e jag ju glad för.. Men det skulle vara skoj att bara få rå om henne en kväll.. Men kanske snart.... Eller.. kan ju hoppas..                                                                               Petra har vart med i en tävling på Cubus där hon kan vinna en weekend i London!!!
Gissa vem som ska med då!!!! :) Håll tummarna!!!    

Sen imorgon e det jobbedags igen.. Har vart hemma hela förra veckan, inte för att min mage e så himla bra än, måste nog snart ringa farbror doktorn... Vilket tar emot.. Men jag gör ett försök först utan att ringa.. Man har ju inte råd att gå hemma så heller.. Nu e det oxå snart en vecka sen mina kära svärföräldrar åkte hem, TRIST att dom bor så långt borta, saknar att bara åka förbi dom, men man tar å andra sidan mer vara på tiden man får tillsammans istället då man ses!

Nu ska jag fixa middagen, blir benfri kotlett, med ugnsstekt potatis å rotfrukter till mig och Pommes Pinnes till Anders å Barnen..

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kramen från mig!

Kommentarer
Postat av: madde

jag tror hon vill ta med mig istället pernillla :)

2009-03-29 @ 19:17:11
Postat av: mormor

Där har ni fel det är mormor hon vill ha med ha ha.

2009-03-30 @ 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0