Schkål! :)

Igår kom Mattias o Vera med familj o gratulerade mig, jättetrevligt :)
Fick en fin whiskey av dem med kort design Vera :)


Tack så mycket!
Sen åkte jag o Mattias o såg Watchmen på bio. Den var bra, som jag förväntat mig.
Lite väl brutal i vissa stunder men så är det ju med dagens filmer.
När jag lämnat av Mattias hemma hos honom o for hem mot mitt,
så skulle jag köra om en bil men då jag ökade för att köra om, då drog han på så jag inte kom om.
Jag lade mig bakom o tänkte jaha..ditt nöt..ligg före då.
Sen körde de i bilen ett helt varv i rondellen vid Statoil o lade sig bakom mig, låg där hela tiden
tills ljusen vid kappa..där körde de upp jämsides o låg en stund för att sen dra förbi igen..
Fram till nästa rondell vid Frasses tänkte jag..jaha..ett nytt varv o sen bakom mig igen?
Kändes lite obehagligt faktiskt..de var två i bilen. De drog på bra i rondellen men körde mot stan igen, så jag kunde svänga upp dit jag skulle..andades faktiskt ut lite där måste jag erkänna. hehe..

Ha en bra dag allihop..kramen som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Iceman

Det var ju lustiga typer. Du skulle tagit regnumret

Vad var det för bil, som du inte kom om med Quatron.

Aha det var en VOLVO.............

2009-03-26 @ 22:04:38
Postat av: anonym

Haha Anders lille,nu blev du allt scary....tänk vad som kan hända i lilla Pite....du måste nog skaffa dig en snabbare bil typ VOLVO :)

2009-03-26 @ 22:30:51
Postat av: Anders

Hehe ja, men nu var vi på vägen, inte åkern ;)

2009-03-26 @ 22:33:54
Postat av: Mattias

Riktigt kul med bio... det gör vi om... X-men Wolverine börjar ju snart :-)



Tack för tårta

2009-03-26 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0