Magkatarr.....

... är verkligen inte skoj!!!! Jag kan bli tokig på min mage, men som jag göder den borde den ju vara nöjd å gla, men icke sa nicke.. sicken en asså.. Krävande.. är kanske därför jag börjat banta nu och räkna kalorier som den börjar strula.. Men det går över så småningom.. Fick ju dock vara hemma från jobbet igår och även idag.. Å sånt märks ju direkt i plånboken.. :( Men jag kan ju inte sitta å sälja, å sen säga till kunden.. ursäkta.. men jag måste skita! ;) Kunden skulle säkert skratta iaf.. Men inte jag.. Aja.. thats life.. Det går över.. Bita ihop eller bryta ihop.. Vad brukar NI göra?

Anders har tänkt å tvätta bilen ikväll.. själv ska jag bänka mig halv åtta framför tv:n å se Halv Åtta hos mig.. riktigt trevlig program faktist, å lagom långt, sen blir det The Mentalist ikväll.. å sen bingen.. typ.. Imorgon kommer Vera å Matte å barnen hit å ska uppvakta Anders, så det blir till att införskaffa lite ingredienser till tårtan.. Blir det bra för er? ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll därute!!

Kraam från mig och hela familjen :)

Kommentarer
Postat av: '

Nice... vi vill ha mkt grädde, lite chokladflarn som topping, kanske vaniljkräm mellan... Näe, jag bara skojas :) Ni behöver inte ens göra tårta, vi kommer ju flera dagar efter födelsedagen så kaffe och nå köpesfika blir topp... vi är inte så kräsna av oss ;)

Sov för mig oxå!

KRAMEN

2009-03-24 @ 23:13:49
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: vera

Funkar dåligt för mig det här med att svara på inlägg.. kan vara att jag inte ska göra sånt den här tiden :)

Inte behöver ni göra tårta, fixa bara nån köpeskaka och kaffe/saft så är vi toppennöjda!



Skriver inge mer nu, skulle inte förvåna mig om ni får TRE ´kommentarer från mig ;)



Sov gott små vänner

KRAM

2009-03-24 @ 23:23:10
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0