Idag..

Har det blivit klinkers på golven i pannrum o lilltoan =)
Ska det få torka sen är det bara rörmokaren kvar..torsdag tror vi han kommer.

Lyssnat hela dagen på rättegången på radion.
Fy alltså..man blir bestört av att lyssna på det fruktansvärda dådet.
I mina ögon är han en mördare, för jag anser att tar man en annans liv på ett sånt sätt,
då gäller det inte annat än mord..vållande till annans död finns inte i detta fallet.!!
Mord är planerat osv..jag känner till det där, men detta är fanimej ingen olyckshändelse att hon dog,
han sköt ju henne för tusan...o när de säger nåt åt honom, att det o det hände..du gjorde så o så.
Då svara han: ja det var VÄL så...alltså...saknar ord. Jag beundrar förhörsledare som kan behålla lugnet.
*håller tummarna för livstid iaf*

Kram på er o va rädda om varann.!

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller me om detta, följer rättegånge via aftonbladet och expressen

2009-03-04 @ 07:48:34

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0