BILELÄNDEN!!!!

 Usch å fyyyy... Igår var Anders å gjorde en vanlig service på bilen, tänkte i mitt stilla sinne, det e ju lugnt, den kostnaden får vi ta... Jo den ja... MEN RESTEN DÅ?!?! Behövdes rep på bilj****n för 10 000 enligt billiga Mullers prislista.. Å den kan jag säga... e INTE billig, tänkte om ni inte visste...  Tänk att allt ska komma på samma gång.. Vi inväntar snart den roliga fakturan för lilltoan oxå, men en olycka kommer sällan ensam säger dom jue.. Men tack och lov så har vi våran underbara vän Micke!!! Han har lovat att fixa bilen till oss, DU e en ängel Micke!!! Tänkte så du vet :)
Förutom det så händer det inte så mycket här just nu, ser ut som vi håller på att snöa in igen.. Men det kommer ju alltid ett bakslag, det får man räkna med, men jag älskar bara vägar! Men det kommer!

Nu ska jag iaf fixa mig liiiite anständig innan jobbet, tur man sitter på kontor så man inte behöver piffa till sig varje dag :D

Ha det gott därute, å glöm inte serva era bilar ;)

Kramen från lilla jag :)



Micke å Anders en kväll då dom inte fixade våran bil ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa du det där med bilrep har vi ju okså fått vår beskärda del av.. Kan ju vara det tråkigaste man gör. Men Mullers dom har vi skippat för länge sen. Går att få samma saker gjorda för en betydligt mindre peng på andra ställen. Håller tummarna att ni vinner Londonresan så ni får göra nåt kul iaf!

2009-03-31 @ 18:52:14
URL: http://virrpannasvrld.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja dessa bilar men jag kan trösta er att det lyser lamper i min bil oxå men som tur e kör man volvo e det är något billigare att laga än audi kram på er!!!

2009-04-01 @ 11:28:48
Postat av: Vera

Men attans oxå!! Ska ni oxå ha bilproblem?! Jag tror att det smittar av sig :) Tur ni har Micke då som kan hjälpa er att göra hålet i plånkan liiite mindre stort!

Ta hand om magen (katarrmagen alltså) och familjen och så hörs vi...

KRAMEN

2009-04-01 @ 19:10:29
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0