Söndag..

Usch va helgerna går fort.. Nu e det söndag kväll och arbetsvecka imorgon igen.. Måste säga att jag känner mig inte på topp.. Känner mig mör i hela kroppen, har sovit middag, men inte blev det bättre av det.. Aja, imorgon kanske det känns bättre.. I dag har Anders hjälpt Lisa att flytta från lillhuset, så han har burit möbler och jag har suttit i soffan å tittat på, det är vad jag orkat.. Men en god middag sen blev det.. Potatisgratäng och kycklingfile... MUMS! =)

Helgen har annars varit trevlig.. Jag slutade jobbet halv två på fredag och mötte upp Petra på busstationen så gick vi två och hade en mysdag på stan med fika och shopping, ÄR sååå kul å få hem henne och få rå om henne ♥ På fredag kväll gick vi över en sväng till våra goa grannar på 4:an en sväng, men eftersom både dom och jag skulle upp på Lördag morgon så gick vi hem i tid.. Petra hade sin första fotbollsträning då, hon längtade!! Och det gick bra, men hon har himla mycket träningsvärk idag... Hihihi... ;)

Sen kl 15-17 så hade Simon och Wille badkalas i öjebyn, det var 13 badsugna grabbar i poolen, skoj hade dom, sen blev det varmkorv, fika och snacks.. Simon var nöjd över dagen :)
På kvällen gick vi över till min käre syster på tretton och spelade kort, Rummy, skoj var det :) Sen hem, sova å sen var det som sagt söndag..

Ha en fortsatt bra dag alla därute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0